W 2013 roku zaczynaliśmy od BHP. Od samego początku stawialiśmy na jakość obsługi klienta. Dzięki temu to nasi klienci właśnie poprowadzili naszą firmę w kierunku dynamicznego rozwoju poprzez dywersyfikację usług. Wystarczyło wsłuchać się w potrzeby biznesu, uważnie obserwować rozwijający się rynek i zaproponować możliwie najlepsze rozwiązania. Dziś z lokalnej jednoosobowej działalności staliśmy się spółką obsługującą znaczących klientów na obszarze niemal połowy Polski. To spowodowało także wzrost naszych możliwości i kompetencji naszych pracowników.
Dziś możemy zaproponować naszym klientom obsługę na najwyższym poziomie w obszarach księgowości, kadr i płac, BHP, RODO, ISO, „miękkiego” HR, a także usługi agencji zatrudnienia. Nie zatrzymaliśmy się także w poszukiwaniu nowych rozwiązań. Od zawsze korzystamy z zaawansowanych rozwiązań informatycznych. Sytuacja pandemii na świecie pokazała, że te rozwiązania są dziś koniecznością. Zdalna praca, elektroniczny obieg dokumentów, automatyzacja procesów to dla nas nie tylko konieczność spowodowana wirusem covid19, ale także szansa dla nas i naszych klientów na zdobycie znaczącej przewagi konkurencyjnej w stale rozwijającym się świecie biznesu.
Poznajmy się bliżej !

2013 – działalność gospodarcza skupiająca się głównie na obszarze BHP. Nawiązywanie współpracy z klientami obsługiwanymi do dziś. Rozpoznanie rzeczywistych potrzeb naszych klientów.

2013 – stworzenie marki „Wszystko dla BHP”. Dostarczanie klientom technicznych rozwiązań BHP, odzieży roboczej środków ochrony indywidualnej i zbiorowej.

2016 – uzyskanie wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia prowadzonego przez Marszałka Województwa Kujawsko – Pomorskiego. Firma Modrzejewski Consulting została wpisana pod nr 14774.

2016 – powołanie placówki kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych. Placówka funkcjonuje pod nazwą Ośrodek szkoleń zawodowych i menadżerskich EDUCON i jest wpisana do ewidencji placówek niepublicznych Prezydenta Miasta Włocławek, a także w rejestrze instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu.


2017 – początek procesu rebrandingu firmy oraz powołanych jednostek organizacyjnych. Rozwój usług dodatkowych takich jak doradztwo w zakresie ochrony danych osobowych, outsourcingu kadr i płac oraz ISO.

2018 – powołanie spółki M Consulting. Dynamiczny rozwój związany z wejściem w życie europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych tzw. RODO.

2018 – utworzenie nowej jednostki organizacyjnej oraz marki – Kancelarii Inspektorów Ochrony Danych Osobowych (KIODO), której zadaniem jest profesjonalna obsługa klientów w zakresie doradztwa, wdrażania, szkolenia oraz pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych.

2019 – zmiana identyfikacji wizualnej, zmiana nazwy spółki na ASYSTA Sp. z o.o. Powstanie nowej marki konsolidującej wszystkie nasze usługi. A dlaczego „Asysta”? Zgodnie ze znaczeniem to pomoc, wsparcie, ochrona – czyli to, co chcemy Państwu zaproponować. Dla nas to bardzo proste, bo tym się właśnie zajmujemy – asystujemy Państwu, wspieramy zarówno w codziennych działaniach, jak i w sytuacjach trudnych. Tak też chcemy być postrzegani.


Dlaczego my?

„Naszą misją jest doradzanie. Chętnie dzielimy się wiedzą. Stawiamy na długotrwałe relacje z naszymi klientami. Cieszę się, że tak wiele osób poleca nas swoim kontrahentom i podwykonawcom”

Paweł Modrzejewski
prezes zarządu
ASYSTA Sp. z o.o.

Klienci o nas

Asysta Sp. z o.o. prowadzi nam wszystkie sprawy kadrowo – płacowe, BHP oraz RODO. Przekonałem się, że zlecenie tych zadań na zewnątrz specjalistycznej firmie jest bardzo dobrym rozwiązaniem i tańszym rozwiązaniem niż zatrudnianie dodatkowych pracowników. Obecnie wszystkie procesy kadrowo – płacowe przebiegają sprawnie i mogę skoncentrować siły na naszej głównej działalności.

Arkadiusz Fortuna – właściciel
Am-For


Polecamy usługi firmy Modrzejewski Consulting w zakresie szkoleń oraz wdrożeń systemów ochrony danych osobowych

Tomasz Pasikowski – prezes zarządu
TARR Centrum Innowacyjności Sp. z o.o.


Połączenie usług BHP, RODO, HR, kadr i płac to dla nas świetne rozwiązanie. Współpraca z partnerem, który czuwa nad tak wieloma aspektami naszej działalności jest po prostu wygodna. Mam pewność, że ASYSTA Sp. z o.o. pilnuje zmieniających się przepisów prawa i dba o to żebyśmy nie popełnili błędów administracyjnych, które mogłyby nas dużo kosztować…

Cezary Wujciński – wiceprezes zarządu
Eprosument S.A.


Firma Forglass Sp. z o.o. potwierdza współpracę z Modrzejewski Consulting przy realizacji kontraktu w hucie szkła Verallia we Francji. Polecam usługi Modrzejewski Consulting jako rzetelnej i specjalistycznej firmy z zakresu BHP.

Piotr Knast – prezes zarządu
Forglass Sp. z o.o.

0